De reis en aankomst - Reisverslag uit Singapore, Singapore van sjoerdvangerwen - WaarBenJij.nu De reis en aankomst - Reisverslag uit Singapore, Singapore van sjoerdvangerwen - WaarBenJij.nu

De reis en aankomst

Door: Sjoerd

25 September 2007 | Singapore, Singapore

Gisteravond om 20:00 uur was het dan zo ver, na met de familie nog wat gegeten te hebben bij de Burgerking was het tijd voor het afscheid.
Na gedag te hebben gezegd tegen vader, moeder, broertje en zusje, liepen we door de incheck balie naar de gate. Dit verliep allemaal heel soepel en al snel waren we in de wachtruimte voor de slurf aangekomen. Een maal in het vliegtuig een paar praatjes gemaakt met een aantal stewardessen en ons zelf geisntalleerd voor een lange vlucht.
De vlucht viel me heel erg mee, we kregen goed te eten en te drinken en er waren goede films op de tvtjes in de hoofdsteunen.
De beenruimte was niet al te ruim, maar omdat de stoel tussen Willem en mij leeg was kon ik daar mijn benen leggen en dat ging prima.
De ruimt 12 uur vliegen kwamen we rond 15:45 plaatselijke tijd aan in Singapore, daar werden we opgewacht door Mark van IHC. Hij heeft ons naar het Service Centre gebracht om daar kennis te maken met de medewerkers. Veel hiervan kenden we al omdat dit Nederlandse collega's zijn die tijdelijk in Singapore zitten.

Na het kennis maken zijn we naar ons hotel gebracht waar we de komende week zullen slapen. In het hotel hebben we even gedouched waarna we opgehaald werden om te gaan eten. We hebben mexicaans gegeten en dat was erg lekker! Na het eten zijn we naar een poolbar gegaan en hebben we tot diep in de nacht gepooled. Vanochtend weer vroeg eruit en naar kantoor.

Groeten Sjoerd

• 25 September 2007 - 06:33

Thomas:

Heeey broer!

Wat goed om te horen =D
    En het is nog lang ook zeg haha! Maar heb je nog je nog last van een jetlag gehad of hebben jullie je ingenieuze plan uitgewerkt (zuipeeenn)?